Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2023 12:17 - Да им бършат задниците!
Автор: belisaaboleon Категория: Политика   
Прочетен: 356 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В една група имаше статия, че министерството на образованието обмислят да назначават още психолози по училищата, които естествено ще са на народна издръжка, а ефективен хаир, никакъв от тях нема да има! То и от учителите нема вече за децата, което е очевАдно, щот учителите постоянно са на рапорт даден и на рапорт приет от изтривалката на МОН.  Написах коментар, че на тия от МОН им трябва един хубав бой и да обмислят да си назначат и някой да им бърше задниците!!! И, Ооооо, каква изненада, от групата ме докладваха и негово контролиращо върховенство фейса ме запорира за 6 дни, щото съм подбуждала и предизвиквала към агресия в социалната му мрежа!!! Мен ми пука за мрежата му толкоз, колкото и на ядрената бомба за фейса!!! Само че да субсидираш производството на оръжия, да ги поръчваш, да ги произвеждаш, да скимтиш из ефира да се подпомага някоя държава с боеприпаси, та безконечно да се воюва и да си се самоизтрепват помежду си баламурници, не е предизвикване към агресия!!!??????? Та сега отправям предизвикателство с подбудителство към всички, на които са връчили оръжие и им нареждат по кого да стрелят, да се осъзнаят и да се обърнат и да застрелят тези, които са им връчили оръжията, щото инак, ако не са осъзнати, си заслужават да си се изтрепват по бойните полета, за тоя дето го духа на "вождовете" им!!!  Ако няма оръжия, няма да има войни и масови изтребления на хората!!! За истинските герои в една война, признавам само тъй наречените дезертьори!!! Тези, които са останали на огневата линия са си балъци!!! Айде, пак някой да ме докладва, че да ми достави удоволствие, че е прокървял от поста ми!!!


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Няма по-уродливо, невежо, скапано и нагло същество
02.07.2023 14:26
от т. нар. "психолог". Негодник и мошеник, недоук, нарцистичен, извратен- той дрънка, набива на хорицата ВРЕДНИ небивалици в главите и за това някой трябва да му плаща?
цитирай
2. belisaaboleon - И нито един психолог не е в час с жи...
02.07.2023 15:32
И нито един психолог не е в час с живота си, нито с някой друг около него!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 282978
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930