Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2022 17:51 - По-будали от нас, са единствено пчелите!
Автор: belisaaboleon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4941 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ние, хората, се възприемаме за най-умните същества на Земята, но не сме!
По-будали от нас, са единствено пчелите!
Всички истории са съчинени от разни идиоти за контрол, манипулиране и подчинение на хората, включително и Библията! Знам, само че не вярвам на нищо, щото вярата, както и надеждата, а също и любовта са инструментите за манипулиране, контрол и подчинение - примери бол, но невидими за баламурниците! Знам, че и нищо не знам, щом не съм видяла, чула и пипнала лично, т.е., не съм присъствала лично в дадена ситуация, въпреки че играта "Развален телефон" ми е любима и забавна и не е случайна! Виждам, че в момента грее Слънце, в това съм сигурна, всичко друго е бръм, бръм, за отклонение........ Вяра и Надежда са ми непонятни, Любов ме предизвиква да съм на нокти, но пък се старая Наблюдение, Разум и Воля, а също Извод и Поука, наред със Забава и Радост да са с Мен!!! Всичко друго е плява и тръни и да върви поврагу по предназначението си, щото ми е излишно!!!  Някой ни е постнал тук, на Земята, за да си разиграва коня, т.е., сърбела на махалото, докато си пие амброзията на Олимп, а моята цел е да се сгромоляса с гръм и трясък! Ми тъй, де, нали някой е казал, че колкото е по-на високо, толкоз по-ще го боли като падне!!! Затова, докато гледам към звездите в Небесата, много ми е важно да стъпвам здраво по Земята!!!


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 282823
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930