Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2021 18:38 - Училище
Автор: belisaaboleon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 227 Коментари: 0 Гласове:
1



 Наближава откриването на Учебната 2021/2022 година♥️☘️♥️ Не си изпращайте децата на училище, не и по начина, който слугите на Урко изискват! Училището в нашето Съвремие е най-вредното място за децата ни, защото им отнема свободата, налага им подчинение, малоумие, отнема им творческия потенциал, интелектуалното и физическо развитие, упражнява им психическо насилие и ги води към дестабилизация, отнема им ценностната система и на нищо адекватно и полезно, необходимо им по Пътя на Живота не ги учи!!! Подчиним ли се отново на Урко, мистерията му ще става все по-зловеща и ще ни отнеме всяка радост от Живота, което е единственият смисъл за съществуването ни тук, на Земята!!!!! ♥️ При откриването на учебната 2020/2021  година, в ОУ "Георги Бенковски" Бургас, извикаха поп, който опява два часа пред ошашавените първокласници за опасността от "пандемията", прочетоха им наставления от Кмета Димитър Николов със същото съдържание и ги поведоха под същия надслов на директора на заколение към клоаката на живота, без каквито и да е вдъхновяващи слова, пожелания и тържества! Усещането ми беше, че присъствах на панахида😪! Освен ошашавените първокласници, част от родителите им, баби и дядовци, учителите им,  директорът и попът🤔, други ученици от горните класове не присъстваха на откриването!  Прииска ми се да съм талибанка и да се внедря при директора им, в Испектората, а що не и при кмета ни!!! След това дори си позволиха да ме порицават за този мой коментар  пишман-будители-учители!!! Сега пък, ще ги втеляват децата, като вместо сутрешна забавна физзарядка под съпровод на подходяша музика, за ободряване и концентрация, ще ги подреждат пред едни джаджи като добитък, пред кошара за маркировка, да им мерят температурата и да ги "дезинфекцират", но с какво - неизвестно е!  Една такава джаджа пред входа на една болница и в данъчното, констатира, че телесната ми температура е 32 градуса по Целзий🤔🤩🤩 и нямаше проблеми да си вляза на собствен ход🤔, дори ми се поклониха♥️ с реверанс♥️🤔 Значи с 32 може, а с 37 опаковане и карантиРАИРАНе в домашен концлагер!?! Познавам първокласници, които не се научиха да четат и пишат правилно до края на учебната година, но пък за наша гордост разбират думи на английски, щото ще превземаме англичаните и с наднормено тегло за възрастта си!?! Ами те, англичаните си влизат и излизат у нас си като у тях си! Кльощавите им мис и мисис от миналото, сега са като слоници от хормоните дето вкарват в месото, че и на нас ги присадиха! И през цялата година учениците бяха държани в траур, нищо позитивно и весело! Бръм-бръм-бръмчалките не спряха да бълват отрова! Човек да не смее да кихне и пръцне! Ако пък и се изкашля, изхрачи и изплюе - тотал!!! Тия, там, недоразумения, забравиха ли как израснаха и, че носовете им постоянно течаха!?! Нямаше тогава и книжни салфетки, и книжни и мокри кърпички, то не, че имаше пък и тоалетна хартия!?! Пък ток и вода, пък памперси, пък дезинфектанти, да не говорим за имуностимулантите - да се чуди и мае човек как оцеляха и да тормозят сега чуждите деца и родителите им! Децата ни се подиграват и смеят, че при кихавица, вместо "Наздраве!", крещим "Бягай от тук!" Телевизиите трябва да се бъгнат, защото вече не са средище за култура и мотивация за положителни и творчески изяви!!! Панденията и вирусите са в главите на "управляващите" и ни ги забиват ксто питони по сценарий и режисиране от сателитите си!!!  Какво вменяваме на децата🤔 с пандемомалоумните мерки? Към какви пътища ги съпровождаме🤔? Овце или Лъвове и Лъвици да са, що пък не и Слон....... 🤔 Кое животно предците ни са завещали, като символ за смелост за Знаме и Герб на България💓 -  Лъв!  От нас зависи, но последствията ще са не само за нас и тях, но и за бъдещите им поколения♥️! Изборът е единствено наш, отговорността - също! Притежаваме ли Любов, наблюдение, логика, философия, мъдрост, устрем, смелост, емоция, енергия и хъс за по-добър и достоен Живот на Човек, който да прегърнем, или ще се озъртаме като гърмяни зайци, щот не ни е дадено да летим и да ни гърмят като пилци🤔 Но да създадеш и съпровождаш Човек с вички качества на Доброто, си е  Божествено творчество и усилие с отговорност♥️♥️♥️♥️♥️☘️☘️☘️☘️☘️! Тези, които налагат тоз концлагер, със сигурност нямат деца и внуци, защо, ако пък случайно имат, сценарият на пандемомалоумието със сигурност няма да им се размине, защото дори и да казват на потомците си да са спокойни, щото това е опит върху другите хора, те ще бъдат наранени от зомбираните и ще им се върне преди всичко от Вселената! Лично, аз, не съм ходила на училище в шести клас, а преди и след това, отсъствах много често и с дълги периоди от време, по здравословни причини. Завърших гимназия, като имам 6 само по математика, 5 по физика, химия, френски и руски. На матурата по български език и литература, на писмения изпит, на въпрос: Как се е отразило турското робство на българското население в романа "Под Игото на Иван Вазов? - получих 6. На устния, който също беше задължителен, ми се падна същия въпрос и при всеки мой отговор, даскалицата ме прекъсваше, не ми даваше да отговарям, разбесня се, каза, че не ме е виждала в училище, не е възможно да познавам романа и ми писа 2 🤩! По физкуктура винаги съм била освободена с медицинска бележка от лекар!  През времето, когато боледувах, живеех в едно прекрасно село, с прекрасни хора, много четях, научих се да готвя, изработвам дрехи чрез шиене, плетене, бродирах, играех, биех, скубех и хапех децата, които се опитваха да ме командват и обиждат! Когато бях 4-годишна, с комшийските деца играехме в калта и майсторяхме разни фигури от кал. По-голямо момиче от мен, се ядоса, че моята е по-хубава от нейната, дойде и ми я стъпка. От безпомощност се разревах. В това време баща ми се прибираше, видя, че плача, извика ме с показалец. Попита ме, защо плача и като разбра за какво, ми завъртя един шамар, с който ме ориентира в ситуацията, концентрира ме за целта и ме мотивира за по Пътя на Живота, при който се напишках. Каза ми - "Или ще ставаш човек и ще се бориш за твоето и за радостта си, или всеки ще те мачка в калта, аз няма да мога винаги да съм с теб и да се бия вместо теб!" Тва е, кой, както ще да го разбира! Представете си, че Вселената каже БУМ и се озовем под Небето, какво знаем ние и децата ни за оцеляването и кое ще има стойност тогава, защото по един или друг начин това предстои скоро, ако не от Вселената, то от такива като Урко, защото отровихме и опаковахме Земята в пластмаса!!! За това ще помогнат и изкуственият интелект и технологиите, които сега възхваляваме!!!!! А ние сме ГМО продукт!!!!!   "Игрите на волята" и "Биг брадър" не са случайни реалити тв-проекти! Експериментират с нас за оцеляване сред дивата природа и в затворени, защитени пространства!!!!! Какво се случва и какъв е резултатът, всички, които сме ги гледали, знаем!   Тези, които тръгват за Марс, какви планове мислите, че имат за нас? Като принцове и принцеси ли ще ни вземат за разплод, или да им пълним шкембетата с лъжичка и да им бършем задниците?    Доброто да е с всички нас, във всичките му измерения и проявления♥️!   Златина Златина


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 282810
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930