Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2023 10:00 - С бронЯжилетки
Автор: belisaaboleon Категория: Поезия   
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2023 10:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 С протекции дойдох,
за много учен, многознаещ и многоможещ,
демек божество 
и се възцарих на престола,
нищо че отдавна се предадох на Канада,
но пък размахвах ферман от уж Харвард,
дето височайшите ни особи, своите отрочета пращат
да се учат на ингилизки, който да прославят
и род и Родина, Славна, да забравят!
Щото родният език им е срамен,
нищо че най-древен Е и заветен,
но простият си е тъй роден
и не може да глаголи, Аз, Буки, Веди,
затуй към елитаризма драпа  с ингилизки да изпъкне, който тихо ни колонизира,
та рептилите на воля да ни цвъАкат.  
И, за да не съм си безхаберен,
Български език не панимая и не шпрехем арно,
затва и ориентирът ми е у ""зо, 
все езикът си оплитам, 
щото свикнал е да "иже!
За мен гласува тълпа, нищожна,
но пък саках да съм Змей Горянин! 
Ама на, язък!
Имах триминутна слава,
щот и моята тълпа разбра,
че на рептилите съм, аз слуга
и сакам да им Я подложа,
та да им играе ножа
и изкуствен интелект да им вкара,
щото взе да се осъзнава
и да не се подчинява.
Затва на ход са вече буболечки,
с хитинови бронЯжилетки,
та да клецат клечки
и следа от тълпата да не остане,
а за отпечатък, водороден,
принтерът е мистериозен!
*************
Баста!
Какви пари за паста?
И мои, и твои, и чужди у казана за смет ме хвърлиха,
щото и слива за Народа не остана,
тъй като с лъжливата ми и крадлива паст,
Хамбара му доизметох и изчегъртах, Аз!
*************
О, Канада, Канада,
Ти ме бе кът помада
и от теб си гепнах булка, млада,
но вече я сакам в забрава,
щото тука срещнах Лена!!!
Е, не е баш като Елена,
но Троянски кон ме превзема!
Ох, боли, боли,
щот престолът ми гори,
но, подпален, не от Змей Горянин,
а защото Свети Георги, защитник е на стадата,
тоест, на тълпата
и не се смили над него,
а с копие го нацели и уби!
Та, аз сега без моят Змей Горянин,
що да чиня, освен да го последвам
и към казана му да повлека крака,
та дружно и барабар, със сите политици,
депутати и друга, всенародна  и омразна  твар
да си се самонаврем  и да бълбочим във врящата вода, щот Земята да се отърве
от зловредния ни водороден отпечатък
и тъй за читавите, земни, люде,
Светът да стане харен и Благословен!!!  

Зл.Т., 21.03.2023 г., 21:25 ч.


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 280735
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031