Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2021 08:21 - Идел
Автор: belisaaboleon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
0



 Всички, наши слуги, които се появяват с маски и продължават с тази мистерия, Амазон, ваксините и мерките, значи и те са послушковци и слуги преди всичко на Урко‼️Такива хора не мога да уважавам, подкрепям и следвам, не са ми авторитет‼️ Ние, българите сме най-устойчивото племе сред траките, оцеляли сме от Потопа, създали сме първата държава, с административно обслужване, от седем тракийски племена на наша територия и сме я назовали Идел /иде - 7 и ел - племе/, още  15000 години, преди Новата ера‼️Дали сме на света всички символи, знаци и руни, на базата, на които са всички азбуки на народите! Създали сме Оренда за защита от злото!!! Създали сме първото организирано земеделие и животновъдство и металургията - отново първи в Света‼️За нас е писал Омир! Най-древните ни личности-герои в Света са наши - Александър Велики, Спартак, Орфей и всички, останали, описани от Омир в Илияда‼️! Къде се учи това сега, показва ли се и разказват ли се тези факти по медиите и с каква цел не се прави❓Преди пет години, едно българче на 7 години, което живееше в Америка с родителите си, на тракийското Светилище Бегликташ в Приморско, ме остави без дъх, разказвайки ми Илиада, за Орфей и Златното руно - сам си ги бил прочел‼️ Като го попитах откъде има книжките, отговори - Майка ми ги даде⁉️‼️❓ А нашите деца тук и нашите родители⁉️ А някой направил ли си е труда за обща култура да прочете Устав на ДКМС❓На мен ми е послужил както на някои служи Библията‼️Ми там пише, че нашите представители, трябва да се грижат за нашето благополучие и просперитет и да се съобразяват с нашия избор, т.е., те са ни слуги‼️! И, че критиката на Народа към  представителите и тяхната самокритика еконструктивнаА!А защо, ние трябва да се страхуваме от тях❓Кой държи слугата си на служба и му дава право да си самоопределя възнаграждение повече от това на господаря си и то от най-дълго работилия и с най-дълъг трудов стаж⁉️ Според мен, глупавият и неосъзнат господар, безпомощният, който се е сложил на по-долно стъпало от слугата си, като му е позволил да се самовъзвеличае на бог и месия‼️Лично, аз, няма да следвам и подкрепям никой, който не ме цени като частица от Народа ни, най-малко такива, на които им се е огъзило в труден момент в България, избягали са от нея и са станали чужди слуги, независимо колко образовани са‼️Образованието не е критерий за човечност,  дълг, отговорност, интелнтност и мъдрост‼️ Избягалите от България, завинаги ще си останат предатели, разчекнати между чуждия и нашия свят, защото манталитетът им е хибриден‼️Като ни се появи едно лустро и като се захласнем по него, спираме да виждаме, чуваме и мислим‼️ Ай сиктир на всички маскари‼️ Общоприето е, че маски носят престъпниците и закон си имаме за този факт, кой го изпълнява и прилага⁉️⁉️⁉️ На третия ден след обявяване на първата в България пандемомалоумие, след като се ориентирах в ситуацията, започнах да пиша, че грипът се използва като бойно оръдие за психично изтребление на хората и като военно учение за подчинението на населението на Земята!!! Такава помия се изля - невежа, неграмотна, неотговорн, трол и прочие съм била - много, много се забавлявах и смях, връщах им с пълни шепи, емоция, сила и енергия всичката им помия!!!!! Е, сега пак се забавлявам като виждам как си я сърбат и задавят!!! Всеки ден по няколко пъти се моля да се бъгне най-голяната пандемия за зомбиране - телевизиите и завинаги да са в режим офлайн, само тогава ще имат хората свободно време и да мисля,  и размишляват!!!!! Да се заличи СЗО, щото ми вреди!!! Не ме интересува нито ЕС, нито каквито и да са други организяции и съюзи за контрол на хората!!!!! Живея тук и сега на прекрасно място, в България, която е препълнена с Божествени благини и никой, ама никой няма да ми вменява  каквито и да е мистерии, защото няма да позволя  през времето, което съм тук, моята душа да я подчиняват! Всеки който посегне на моят мир и хармония да изгори на кладата която пали, собствената си мизерна душица!!!
Добро да е

От Златина Златина, от ФБ




Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 282372
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930