Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2017 23:37 - Майко
Автор: belisaaboleon Категория: Поезия   
Прочетен: 181 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2017 23:41


Майко

Майко мила, родна майко, любима,
едничка майка на Света,
какво съм ти сторила майко,
че за чужди грешки ме ругаеш,
ругаеш, още отговорност търсиш,
затова, че майко от смъртна болест,
съм се разболяла,
разболяла, но оцеляла,
в грешка лекарска, ме обвинихте
и от радост майко, че съм оцеляла,
вместо от благодарност да сияеш,
ти пропи се майко,
пропи се и ме обвиняваш.

Брат, снаха и племенничка, майко,
отговорност за техни грешки да ми търсят
и упреци за вина към мен да отправят.
Докарахте ме майко до там,
че между теб и мен да избирам.
Избирам тебе майко,
но бих ли живяла с такива упреци и вина,
които цял живот не можах да изкупя.

Себе си избирам майко,
но възможно ли е Бог и децата ми да ми простят
този грешен избор.
На кръстопът се майко аз намирам,
на кръстопът и не зная накъде да поема.
В каквато и посока, майко, да тръгна,
все ще съм грешна,
грешна, още нерадостна.

С грях пред Бог заставам, майко,
себе си избирам,
болките си ще опитам да лекувам,
но с Душа-та си, майко,
компромис не правя.
Сърцето ми ограбено е майко,
от хора, които безхаберие към мен проявяват.

Ще опитам, майко, себе си да обикна
и заради себе си да съществувам,
да съществувам, майко, въпреки всички рани,
дотогава, майко, дотогава, докато Бог ми разреши.
За всеки ден Благодатен, благодарна ще съм Му, майко,
благодарна и ще Му се моля, майко, грехът да ми прости.

Б.А.

21.08.2017 г.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 280753
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031